piątek, 19 października 2012

Dziekan wypowiedział wojnę. Łatwo zrobić - trudniej wygrać (1.).

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu wypowiedział mi wojnę. Życzę Mu wygranej, bom człowiek dobry, lecz obiecuję, że będę przeszkadzał - bardzo mocno przeszkadzał. Jak doszło do tego zdarzenia?

W dniu 7 października 2012 wysłałem do tegoż dziekana jak i całej Rady Wydziału Nauk Społecznych krótki list elektroniczny, w którym - powołując się na sugestię J.M. Rektora Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu prosiłem o zbadanie legalności pewnej uchwały Rady Instytutu Kulturoznawstwa; użyłem w tym celu mojego 22-letniego konta (kocias@amu.edu.pl) zarejestrowanego w domenie uczelnianej. Dwa dni później służby informatyczne uniwersyteckiego Centrum Informatycznego postawił na baczność telefon z dziekanatu WNS. Dziekan pofatygował się osobiście do słuchawki by w sposób niezwykle kategoryczny oświadczyć zdumionemu i zapewne przestraszonemu personelowi, że konto kocias@amu.edu.pl służy do rozsyłania spamu, w związku z czym Pan Dziekan żąda jego zablokowania.Co też się i stało!!!!!

Następnego dnia odblokowałem konto i dowiedziałem się o zarzucie rozsyłania spamu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze do moich postów są ANONIMOWE. Jednakowoż NIE ZABRANIAM podpisywania się - jeśli komentator uzna, że jest to potrzebne. Andrzej Kocikowski